Förlåt förlåt förlåt förlåt..

förlååååttt. För UUUUUUUUUSSSSSSEEEEEEEL uppdatering från min sida, har haft så jäkla mycket med skolan och allt. I måndags tävlade jag och Capten 80 cm, delad tredjeplats med 46 stilpoäng, fast ingen rosett.. Han lyssnade och det gick AWESOME! fis cappe♥

Nu är det inga mer lektioner på ridskolan tills efter sommmarn..:/ kommer sakna cappe.. :( ska höra med camilla som ska ha han om jag får hälsa på,.Börjg fästa mig vid honom nu..

Idag ska jag spåna boxar.. skooojj.. fast ne :)

vet ni nån i sundsvall som söker emdryttare? (a' har letat forever..

Men ha det bäst tills vi ses igen! GLÖM INTE MIN BILDDAGBOK VELIJOBELI DÄR JAG UPPDATERAR VARJE DAG! :)
Ni får en bild på mig och cappe på tävlingen :3
/ josefinlindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0