Hej jag har..

sovit hos My som har gårde där Kaiser står. Ifredags sov jag Felicia och Sofia över hos Linnea, sen på lrdsagen åkte jag till Kaiser. ÅÅÅH när jag kom till stallet gick jag till en hage med en as fin åring. svart med en vit stjärn i pannan. Västerbo's Bullseye. Hahah han typ åt upp mig xD sötisen. 
Kaiser är ju travare står egentloigen hos Svante båth, men han vill inte springa där så då testar dom hur han springer hos Malin i MOnté. Dom har en rundbana med "tävlingsbacken" och Träningsbacken. En lite brantare och kortare för träning och en lång lite mindre brant. GUUUUUDD va ahn sprang på asså, För att vara Kaj då. Han får galopera bara man får fart på han och han tycker det är kul. My hade hennes nys ponny Bakelsen. En b-ponny tror jag, HAHA bakelsen sprang om Kaj i tävlingsbacken en gång det är bra det för en ponny på typ 126 cm att springa om en 174,5cm TRAVARE! men skit stolt över min *host* lilla häst ^^) ÅÅh älskar hans galopp :')
Sen tog vi av sadel,träns och satte på grimma och grimskaft, hoppade upp och gick och betade baklänges X'D haha kaj blev lite rädd och han börja trava. MEN JAG HÖLL MIG KVAR!!! :D

Söndag: vaknade typ 11, gick ut til stallet och fixade. Det var jättefint väder när vi gick ner och började mocka. Vi mockade innestallet på typ 30 minuter, sen spöregnade det ute, vi mockade Kajs box, det blev sol, gick över till en annan det regna och så höll det på helllaaaa tidern xD
Ridningen gick bra, vi körde inte hårt alls, upp för backen kanske 40 gånger. HAHAHAHHA skojja typ 2 gånger :D sen red vi lite skojjsigt runt stallet bara. :)
Nu ska jag åka till mormor med feber och yyrseell o.0' nice.

Haha ha det bra!♥/ JosefinLIndgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0