info om trigger

Hej Hej!
idag skulle jag åka till trigger, men vi får se hur det bli med det, bilden är upptagen nästan hela dagen..
jag skulle äver åka upp till ridskolan och fota jennie och merlin tror jag , men det får bli imorron ist :)
mer har väll inte hänt eftersom det fortfarande är morron , men vi hörs senare!
Jag hade även tänkt att skriva smått info om Trigger:
Trigger är ett gotlandsruss född 4 april 1998. Han tog mitt hjärta med storm september 2009, sen dess har jag ridit honom. Han står i kovland i sundsvall. 1-2 dagar i veckan brukar jag rida honom, för det mesta rider vi i skogen eller på ängen. kan även bli några dressypass i våran gräspaddock. Han är väldigt envis och lyssnar på nästan ingen. så mitt mål just nu är alla lära känna honom lite mer så han börjar lita på mig bättre. som det är nu kan jag nästan inte rida ut själv för då sticker han hem med mig. det ända valet att att hoppa av och leda honom. det är väldigt jobbigt som ni förstår..
/Victoria Englund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0