Presentation :)

Hej Hej!
Jag heter då Victoria Englund och går i 7:an , börjar 8:an till hösten. Jag har ridit på ridskola 7 år tillbaka och gör det fortfarande, men jag har även en medryttar häst som jag rider 1-2 dagar i veckan. Han heter Trigger. jag kommer ofta uppdatera när jag har varit i stallet eller om det har hänt någonting intressant. Är jag inte i stallet tillbringar jag min fritid med mina kompisar men även på fotbollsplanen. jag är mycket för att fota och fotar med min powershot A590 IS. jag brinner för dressyr och att förstå en häst. ska börja med NH nu när inte trigger litar på mig så värst mke..
skriver mer efter helgen då jag ska åka till han :)
vad vill ni läsa om på bloggen? kom med förslag! :D
/Victoria Englund



trigger och jag :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0