vart jag varit dom senaste dagarna

jag vet att jag inte bloggade i söndags och i måndags men jag har en förklaring!
söndags: runt kl tolv åkte jag och mamma till birsta och letade efter skolavslutning kläder. vi hittade faktist :D
sen vid tre drog jag till stallet. på kvällen skulle vi äta ute för att det var ju mors dag. vi skulle åka iväg vid sex, jag glömde de och var kvar i stallet till halv sex, då ser jag mamma kommer i en väldansfart (hon sprang inte i stallet ;) och bnlir typ sur på mig för att jag glömde ^^ när vi ätit åkte vi till farmor och farfar och fika. kom hem vid tio någonting. du orkade jag verkligen inte sätta på datorn, så därför bloggade jag inte i söndags.
måndags: skola som vanligt. slutade en halv timme tidigare. när jag kom hem från skolan åt jag för jag var as hungrig (a) sen satt jag vid tv en stund och vid halv fyra slog jag på datorn. fick ett sms av jossan typ direkt när jag slog på datorn om jag ville följa med till stallet och fota när hon red cappe :3 och självklart ville jag de :) hon red kl sex och kvart i sju var jag tvungen att skynda mig  hem för att jag skulle på träning tjugo i åtta. träningen började kl åtta och slutade halv tio. men efter det skulle vi prata i en halv timme också (-.-) så kom hem vid tio då också ^^
tisdag: har inte hänt så mke idag. jag och jossan åker till stallet om en halv timme får att rida :) jag tror jag har lukas :D jossan har troligen nicky. vi fick sista spanska läxan i måndags, eller läxaoch läxa vi skulle göra fruktsallad <: så jag har gjort det nyss också :) ska gå ner och hämta den nu. vi hörs ikväll eller i morron.
nu kommer bilder sen i söndags. bilderna sen igår får jossan lägg upp :3
det hagla sånna här stora o.O
jossan söderblom är normal ;p
jennie vill inte var med på bild ^^
höhö cool bild c:
hahahaha gud!
vi höll på att garva ihjäl oss x''''DD
ser ni v ar det föreställer? :>
/ Victoria Englund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0